mivagyok.

2014.03.31. 11:57

Fel kéne kelni, el kéne indulni. a lustaság az mindig fáj, ahogy ez a nyamvadt flitter is fáj a tenyeremben amit nem bírtam kipiszkálni.:O tegnap néhány érdekes beszélgetésnek lehettem tanúja, csak közlöm hogy én nem akartam megbántani senkit, kicsit rosszul érzem magam emiatt.-.- avagy beszélgess egy fullrealistával arról, amiben még te magad sem vagy biztos.. az a legjobb ha engem mindenki békén hagy, majd én rugdosom magam.-.- egyébként meg vasárnap választás van, én mondtam tegnap az Embörnek, hogy szerintem ennek az országnak sosem lesz normális demokratikus kormánya pont a magyar mentalitás miatt. szóval én leginkább nem is szavaznék senkire, mert akire szívem szerint szavaznék, az minden valószínűség szerint egy fabatkát sem ér.-.- a hagymasorom pedig igenis majdnem egyenes lettö. :P jaés köszönöm a biztatást, én úgy gondolom hogy immár jól vagyok. :) 

1932678_10200870212517570_39151666_o.jpg

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: pains.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr725886934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása