a.természet.rendje.

2014.04.04. 23:47

Nonono. a Hársfa utcában az egy négyzetméterre jutó sünök száma kettő. ahogy jöttem hazafelé a sötétben furcsa sziszegés ütötte meg a fülemet, aztán csak pislogtam hogy mi a csuda sziszeg az árokban, amikor megláttam a két sünt a szélen. és az egyik sziszegett és csak álltak egymással majdnem szemben, én pedig megálltam kíváncsiskodni hogy na ebből mi lesz, de olyan sokáig álltak mozdulatlanul, hogy nem volt türelmem kivárni a végkifejletet. úgyhogy a befejezést azt mindenki gondolja hozzá magának. :3
kivételesen megint jó napom volt, az 'egyik szemem sír a másik meg nevet' tárgya pedig az, hogy egy szeretni való ember megint távozott közülünk mert máshová megy dolgozni. és olyan édes volt amikor mondta, hogy hozott fel pálinkát meg sütit és buszindulás előtt szeretettel vár bennünket a fekvőrendőrnél. :D és a mindennek az oka most a másfél pálinka, meg a sütemén. :X és egyébként még jó hogy ittam (bazierős páleszt hozott amúgyö-.-), mert olyan árnyakat láttam hazafelé menet (már a sünökön kívül), hogy még becsiccsentve is majd' össze sz*rtam magam.-.- de erről majd máskor, a drogos gyerek is ott tolt valamit a kocsma előtt, na az az ember még nappal is félelmetes ha szembe jön, nem még éjszaka..:S deccól, most egy kicsit elhajoltunk. :]

******azt mondták hogy világoszöld voltam mielőtt megszülettem, de szerintem inkább világospiros. :3*******

1779831_674047862636511_1553949306_n.jpg

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: sz.esz.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr715941346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása