a simlis..

2014.04.08. 21:35

Azt mondta M., hogy ma meg a könyvtárosok világnapja van. :3 én meg úgy voltam vele, hogy ha a szomszéd rotálhat sötétben, akkor én is szedhetem a salátát sötétben... természetesen elemlámpával. egyébkéntö meditálás közben majdnem elaludtam (a buszon bezzeg nem bírtam befelé menet), hazafelé pedig kedves emberekkel találkoztam. deccól, hagymaszag. mindenkit belelkesítek, az élet szép. :) 

10013501_566347990139679_1671783448_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr615988696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása