szerelemacsapokat.

2014.05.28. 10:39

Furcsaságok vannak már megintt. azt álmodtam hogy éppen a saját esküvőmön voltam, és ott ültünk egymás mellett a Mufival szép ruhában egy meglehetősen ocsmányul feldíszített teremben, és vártuk hogy elkezdődjön az egész. és ott voltak egy páran vendégek, és ilyen tök szép zene szólt. és aztán megjelent Aa. és hozta a csokrokat meg a kitűzőket, és MŰVIRÁGBÓL volt az összes csokor, pedig tudom hogy Aa. ki nem állhatja a művirágot de mégis olyat hozott, én meg kiakadtam. :D aztán eltűnt mindenki, mi pedig a Mufival elkezdtük leszedni a díszítés gyanánt sebtiben felragasztott piros meg kék krepp-papír csíkokat a falról, aztán azon morfondíroztunk hogy mi a francot kellene oda a hátsó falra föltenni hogy mégis nézzen ki valahogy, mire eszembe jutott, hogy keresek egy fehér lepedőt amit valahogy fölrakunk a falra, és arra kivetítünk valamit és az majd milyen jó lesz. és már éppen azt kerestem hogy mit vetítsünk a falra, amikor felébredtem. :D szerelmes nem lehet egész nap az ember, mert abba belefárad ugye? :O

 

tumblr_my28gexo0j1qlq9poo2_500.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr826222815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása