storm.

2014.07.08. 15:50

Mert nem  mindegy, hogy kivel utazol és hová, és az sem mindegy hogy már megint ki akar ugrani a szemem éppen.. én igazán aprókat lépek, furcsállom hogy miket tartok fontosnak mert nem azt, amit alapesetben a többi ember is annak tart. a Valakim azért kell mellém, hogy ne szálljak el, nyilván ezt ő is érzi még ha csak tudat alatt is, az egyik szárnyam az Ő. a másik felem. :) most azért vagyok zavaros, tegnap utaztunk, ma pedig nagy dolgok fognak történni, vagy csak azok a kicsik amelyeknek később nagy jelentőségük lesz, I know. :X olyan mintha én is egyfajta 'védettséget' kaptam volna Tőlük, Aa.-nak mondtam hogy ő úgysem értené hogy mi ez, mert nem olyan beállítottságú. a zafírszemű pávának egy évig még a seggét kell néznem, a szeretetnek pedig még a szőröcskéiből is pontosan az áradt, ami Lné szeméből.. na most nemtom, már teljesen megzavarodtam, pedig még aludtam is. valami készül............... :X

*ugye hogy durva? :D még nekem nagyon szokatlan... de olyan jó! :D Köszönöm szépen a nevében is!^^*

10176218_657639674272977_8355261814223019431_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr926485123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása