lámalánya.

2014.07.23. 00:03

Forróvíz. anya kitaposott zoknijának az utolsó foszlánya vagyok. vagy, leginkább kivagyok. tengerpartra mosott tizennyolcéves lego-darabka.  égszakadás-földindulás, I'm SCARED...:S
Ma jó voltam. és büszke voltam. persze mindenre nem, csak erre. de erre nagyon.^^ 
balloon-girl.jpg
forróvíz. hipochonder vagyok, zárkózott vagyok, idegbajos vagyok. segítségért suttogok. asszem. de nem merem kimondani, mert úgysem fogadnám el senkitől. tökéletes vagyok, egészséges vagyok, jól vagyok. beszari majom vagyok, tüdőbajos vagyok, ennél jobban nem is voltam még. félek no. ennyire még sohasem féltem. semmitől....

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: husi.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr526536619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása