vér(m)espéntek. :)

2014.08.23. 22:30

Én ezt mondom néktek feleim, hogy meztelen ujjacskákkal írni sokkal jobb.. mint ahogy azt tegnap megtudtam, én is húsból vagyok és vérből, nem pedig cukorból és citromléből vagy akármi másból ami kevésbé sérülékeny.. bár tudom hogy minden relatív, mint ahogy az itthon található ragtapaszok száma is relatív, bár ha úgy van, akkor többször is felhasználható. :D a félelmem beteljesedett, ennek ellenére mégsem múlt el igazán, avagy a présgép alatt nyúlkálni jó lesz félnetek...:O deccól, legalább néhány dologból 'felmentést' kaptam, például mosogatás. :) 
Olyan, mintha összekevertem volna a töltött káposztát meg a gyümölcslevest, mindent be akarok fogadni egyszerre, tök mindegy hogy mi az, az ismeretanyagokat képes vagyok a végtelenségig keverni, ki tudja miért álmodok mostanában lefejezéssel meg sárga fogú kisbabákkal...:S az jut eszembe, hogy ölelésről akartam írni majd valamikor, hogy miért érzem mindig olyan rövidnek, pedig régen olyan is volt amikor kínosan hosszúnak éreztem egy villanásnyit is akár.. talán mert még mindig nem tök mindegy hogy ki adja, mikor lesz az? o.O vagy amikor először vagy együtt a szerelmeddel és úgy érzed, hogy szíved szerint vagy belé bújnál, vagy keresnél tűt meg cérnát és összevarrnád magad vele, hogy soha többé ne ereszthessen.. :) és amikor most is így van még mindig^^........
10574321_935231626502574_9096950337094319487_n.jpg

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: fngrs.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr846629905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása