buborék.

2014.12.22. 20:01

Nna. úgy látom mindenkinek tele van a hócipője így karácsony előtt.^^ nekem is ki kell tennem a laptoptáskát, hogy el ne felejtsem..-.- ha már itt tartunk. majdnem négy egész napig nem voltam internetközelben, ma jöttünk haza apóséktól a szokásos karácsony környéki disznógyilkolászásból. meg amúgyis elég sűrű hetem volt, kaptam az ívet minden oldalról ahogy illik. múlt kedden kiderült, hogy apukámnak olyan infarktusa volt, hogy majdhogynem lábon kihordta az egészet, de most már nem kell annyira aggódni, mert jól van, szombaton jött haza a Honvédből.. hálIstennek.-.- bizonyos emberek eléggé nehéz esetek, ráadásul majdnem lett egy kutyánk is, de csak majdnem^^, ráadásul még méltatlankodnom sem kellett, mert rájöttem hogy a szeretetnek már megint igaza van. mint mindig, kivéve amikor nincs..:D ma még ajándékok után rohangáltunk, és már csak egy embert kell letudnom ebből a szempontból, de holnap az is meglesz. legfeljebb nem kap semmit...XD a kis zöld karácsonyfácskákról nem is beszélve......:O bébííííííííííííííííz^^

10351001_638974952847472_2165668675210657179_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr207005131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása