hű.. rég jártam erre, de ugyan mi a francnak is jönnék állandóan, ha rajtam kívül úgysincs itt senki.. :D önmagammal meg bárhol-bármikor lehetek, ugyanis a nap 24 órájában össze vagyunk zárvaa.. :O tök jó lenne, ha ezt néha másokkal is mindenféle sallangok nélkül megtehetnéém. :) egyébként akár azt is mondhatjuk hogy jól vagyok, a Mufi kifejtette nekem valamelyik nap, hogy őt miért is vitte az anyja lóóógopédushoz kiskorában... :D Lnének meg mondtam hogy már nem vagyok olyan jól miután tegnap bementem dolgozni, aztán jól magára vette, aztán meg jót röhögtünk a dolgon és kész. :D a macskának meg külön imádom az összes kis szőrszálát is, úgy fekszik itt az ágyon hogy mindjárt meghalok... :DDD nyoú.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr477239889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása