kiíráss. :)

2015.03.14. 21:47

Azt érzem, hogy nem én vagyok aki én vagyok, hogy írnék, de nem írok.-.- hogy az alkohol más, tényleg durva hogy mennyire módosítja a tudatot, ettől csak az a durvább, hogy egyébként mennyire NEM hiányzik.. csak ma egy kicsit kukacosak voltunk, ma olyan volt, mintha karácsony lenne, vagy valami ünnep. :) itt volt sok mindenki, és sok minden volt, már három napja 'felelősségteljes fölnőtt' vagyok, csak így idézőjelben. :D van amikor az alkohol nem bódít, mert annyira offon vagyok, na most ez nem így van éppen.. régen volt már. és egy picit hiányzunk, és maradunk veszteg, és a boldogság mulandó dolog, és mindjárt lemegyek sajtot enni, mert az most éppen passzolna egy kicsit a pezsgőhöz ha már ünneplés van. habár a másik felem bealudt közben, de az csak egy dolog..^^

627295_409492692442037_425885626_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr537270185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása