olyan kis...

2015.08.22. 21:47

meghatás, várakozáson felül vagyunk..
talán újabb csodát élhettem ma át amikor a kicsiny kutyám miután módszeresen széjjelharapdálta a kezemet, egyszer csak nyalogatni kezdte mindenféle átmenet nélkül..:) én nem mondok semmit, lehet hogy elfogult vagyok, és lehet hogy egy pillanatra elgurul a gyógyszerem amikor olyan kis erőszakos, de akkor is...szeretem.^^
várakozáson felül vagyunk már, lökjetek. :X

fenykep3550.jpg


'ma az vagyok aki táncol
holnap az leszek aki alszik
rácsodálkozom a világra
amíg az össze nem omlik
rácsodálkozom a szemedre
múló tüneményeként a mának
s hálát adok az Úrnak
mindenért ami még várhat'

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr117726510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása