okosságok.

2016.08.17. 22:26

Éppen most olvastam egy cikket arról, hogy milyen stresszes dolog anyává válni. :D először kicsit megijedtem, mert tegnap hasonló témában kaptam néhány 'kéretlen' információt, a kommenteket végigolvasva viszont rájöttem, hogy én max. a többi ember kéretlen véleményétől leszek stresszes.. mondjuk ha beijedek aztán a körülményeim jobbak lesznek mint amire számítok, akkor valahol nyert ügyem van. :D de én beijedni sem akarok, szarok rája, az apjával úgyis megoldjuk valahogy.-.- há' nem? mióta babát várok, körülbelül folyamatosan az jön le, hogy nem szabad hallgatni senkire mert mindenkinek teljesen más tapasztalata és véleménye van mindenről. nem mondom hogy néhány jószándékú tippet nem érdemes kipróbálni, de én hiszek abban hogy a sors a megfelelő időben úgyis mindig elém fogja hozni azt, amire éppen szükségem van. tehát fölösleges aggodalmaskodnom. nyilván 100%-osan nem fogom tudni a stresszhatásokat elkerülni, de asszem meg fogom tenni amit lehet - és ahogy lehet. aztán ennyi. :) 

11850620_986075041435271_4759040684689901185_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr8610423590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása