vájúdás.

2016.09.08. 20:49

Nahát. én itt már egészen elfeledkeztem magamról. :D sok a dolgom.-.- ha itthon vagyok azért, ha nem vagyok itthon meg azért. valahol élvezem, mert ki tudja meddig lesz ez így?^^ a bébi csak növekszik (reményeim szerint) és csuklik (érzésem szerint..:D) és ennyi. túl vagyunk még egy lagzin, idénre már elméletileg nem lesz több. :P és még mindig van valami hülyeség, mert már megint nincs fogam, de asszem egy darabig nem is lesz, hiába is cikiz vele az Embör. :P mondtam neki hogy igen, ez már a 'hanyatlás' egyik jól értelmezhető jele. tehát inkább befogom a szám. :X ja meg a fűtésszerelő is ideért már azóta, csak elég 'foghíjasan' dolgozik..XD (magyarul lassabban halad mint gondoltuk. a fogas poénok is viccesek nem? :D) az emberek nagy része azt osztja, hogy milyen csinos kismama vagyok, a kisebbik része azzal piszkál hogy eszek-e rendesen, a többi meg nem szól semmit.^^ talán a legutóbbi csoportot szeretem a legjobban, mert még mindig nem szoktam meg a 'kiemelt figyelmet'.. mindenkitől nem is fogom. deccóll. :X

god's hands. :X

14212703_1156468664425594_8530221359828964646_n.jpg

***még azt sem tudom hogy szükség lesz-e rá egyáltalán hogy odaköltözzek, KisLoknis. :) de ha igen, akkor is csak egy kicsit.:P úgy vártam már hogy mikor lesz új bejegyzés...o.O***

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: babies

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr5611689269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása