ve'letlenek. D:

2017.04.13. 22:30

nah. nem ve'letlen a'm hogy el voltam tuunve.. ahogy az sem ve'letlen, hogy ezentuul meg k0ll fejtenetek amit \rok. XD sokkalnehezebb\gy. -.- de mindegy. t0nkre ment a ge'p, azta'n az Emb0r ujratelep\tette, azta'n megint t0nkre ment. de most megcsina'lta, szoval egy darabig tala'n m\k0dni fog. e's tudom hogy k*rvaszar \gy olvasni, de megnyugtatlak benneteket, hogy \rni is.. fo''leg hogy ra'j0ttem k0zben hogy nem kicsit grafoma'n vagyok.. :S meg voltak mindenfe'le eseme'nyek itt k0zben amiket nem tudtam id0ben meg0r0k\teni.. de ha't na. majd most. :) jah, e's e'ljen az angol billenty\zet. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... vagy amerikai. mindegy. ;(

 

fenykep4196.jpg

szoval ott tartottunk, hogy az 5 honap az 5 honap.. :) (cutest selfie ever^^)

 

fenykep4193.jpg

illetve hogy melyikunk a cukibb? (e's hogy ugy kell kivada'sznom a ke'rdojelet a guglibol mert nekem NINCS. -.-)

 

fenykep4199.jpg

nem is hasonl\tunk amugy.. vagy me'gis? :O

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr2812425175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása