napfény.

2017.04.27. 22:06

Nah. Amikor 2-3 napnál hosszabb időre eltűnök innen is meg a fészbukról is, az azt jelenti, hogy vagy rossz a gép, vagy nincs net. :P ez van. :D
Naphíre: a 'kedvesebbik' szomszédunk a mi oldalunkra is átláthatatlan nádat szerel.. tavaly a másik szomszédjáékkal határos oldalára rakott, idéntől pedig már mi sem fogjuk látni őket ha kint leszünk a kertben. Tudom hogy nem szép dolog ilyet mondani, de azt hiszem van még a kamrában egy fél üveg pezsgő... :O :X :P
Másegyéb: csak úgy eszembe jutott, hogy (mennyire gáz a tapipados telefonon írogatni akármitis) majdnem olyan vagyok, mint a tehenek: én is tejet állítok elő a kajából amit megeszem, csak az én esetemben nem fűről lehet beszélni.. meg nekem nincsen tőgyem.. XD (nem, nem ment el még a maradék eszem is, sőt még fáradt sem vagyok. csak úgy eszembe jutott..:P)
Liznek meg bemutattam néhány napja möRáját. szereti rágcsálni nagyon. :D legalább addig sem engem harap.. mi lesz ha a többi foga is kinő, jaj Istenem... :DDD

 

fenykep4223.jpg

"ezt egy kicsit most megkóstoljuk hogy biztos hogy jó-e az íze.."

 

fenykep4225.jpg

"hmmmm.. anya elég vacakul főz mert ez rágós.. nem is kicsit. megnézem nincs-e valami puhább része.."

 

fenykep4226.jpg

"azt hiszem most lebuktam..." :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr1412459685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása