két nyuszifüllel kevesbb.-.-

2017.10.21. 22:52

idegbeteg *llat. azvagyok. :X mostanság sokszor nincs annyi türelmem ehhez a pindurpandúrhoz, mint amennyi kéne.. :S pedig én olyan kib*szott türelmes vagyok amúgy.. XD detényleg. csak ilyenkor már fáradt is vagyok, ami ugye nem mentség, mert az ember nem lehet mindig fáradt. ez csak arra mentség, hogy miért kerülök oly' ritkán gépközelme.. :3 ..be. :D
más: az ember mindig arra vágyik, amije nincs. pedig ha tudná, hogy ha meglenne az a valamije amire vágyik, az legalább annyira rossz is mint jó.. legalábbis nem is biztos hogy olyan jó lenne mint ahogy azt elképzeli. és akkor már megint egy szerinte jobbnak képzelt dologra fog vágyni.. ördögi kör.-.- nemtom ez honnan jutott most eszembe. a pillanatot kell élvezni és kész. és közben mégsem. XD lehet hogy a vágynélkülivé válás vágya sem olyan jó.. :O who knows? semmi se jó és minden jó egyszerre. maradjunk ennyiben. :D most azért voltam ilyen okos kéremszépen, mert egész délután fájt a fejem. olyan aligészrevehetően. kis alattomosan. :S és kitartóan..-.- de legalább jól bevacsoráztam.^^ ezt mostanában értékelni kell. :D csak kívül ne rekedjek mint Sün Balázs.. :D hamárittartunk.
a Cuncit meg hízókúrára kellett fogni. szerdán kiderül hogy hogy állunk. egyemismegnyunyika. :)

jah, majdnemelfelejtettem.. bréking: megint szőke vagyok. :D nagyhíír :D

 

img_20171013_135901.jpg

kuckóó! :D

 

img_20171019_084219.jpg

gyönyörűcske matat..^^

 

img_20171020_195624.jpg

azok a méhecskék már csak dísznek vannak ott ÁM! XD

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr5013048418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása