megvagyogatunk

2009.10.18. 22:09

megvagyogatunk. azé nem írtam, mert az Embör itt volt a hétvégén, és vele voltam és ilyenkor az ember lányának nincs ideje az internetes blogjával foglalkozni ugyebárr... :P hétközben meg azé nem írok olyan sokszor, mert vagy az Embörrel kommunikálok este, vagy éppen valami szörnyenfontos dolgom van, vagy készülök a másnapra. mert muszáj.

a múlt héten naaagy telefonmizériát rendeztem, csak agyaltam és agyaltam, és már annyira agyaltam, hogy a végén már a fejem is belefájdult. de végülis sikerült kiagyalnom, hogy miért is vegyek telefont, azaz miért pont az érné meg nekem a legjobban, amit a legjobnak tartok.. :D na ez egy kicsit bonyolútt lett. :D de meglett. szóval van szép új okos telefonom, mondjuk sajnos ennek megvannak a maga hátrányai, de hát no. ilyen áldozathozós világban élünk manapság. :P az előny meg úgyis több. :D

a macskáról annyit, hogy nagyon megkedvelt minket a kis szőrös szívű szőrcsomó, ugyanis szinte egész hétvégén közöttünk feküdt az ágyon. meg nem lehetett elférni mellette. :D a kis dög. :D az Embör próbált vele játszani sokat, néha még sikerült is neki.. XD :P de amúgy meg olyan édi amikor hagyja magát^^ mármint a macska.. :P ^^

holnap pedig az imádott hétfőim egyike van soron :D még jó, hogy csak négy napot köll dolgozni a héten.. meg is kergülnék asszem... :P

*sleep

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr131459092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása