nemtommármivoltacíme..

2010.01.20. 17:11

ez most itten a tegnapi. ugyanis tegnap este nem volt hajlandó szóba állni velem a blogponthúúúú...-.-

potrohos... olyan vicces ez a szó.. hogy potroh.. :D persze lehet, hogy a képzettársítás miatt. :D majdnem olyan, mint a Bögréné... XD szóval az úgy volt, hogy. bejött ma egy szülő oda hozzám a könyvtárba, mert a gyereke szakmunkásból átmegy szakközépbe. az egyetlen ember, aki ezen meg volt rökönyödve, az exrendszergazdanéni. mert ő tudja, hogy nem egy észkombájn a gyerkőc. persze lehet, hogy tudja ott a többi tanár is, csak szarnak rá. de majd rájönnek. :P tehát bejön a szülő, hogy azt mondták neki, hogy nézze meg, hogy tud-e szerezni könyvet a gyerekének. mert ugye nálam ott a könyvtárban van egy rakás tankönyv tartalékban. és abból. 1-2 kivételével majdnem mind meg is lett neki. erre mondja nekem a szülő, hogy akkor majd intézzük el az osztályfőnökkel. valami Bögréné.. mondom Bőgérné... XD de sztem nem is hallotta.. jaés cigány volt a nő.. :D de úgy tűnt, hogy a normálisabbik fajtából. vagy ki tudja. :D szóval Bögréné. azóta is ezen pusztulok. mühühü.. XD

ennyivoltamókamára.

ma olyan dolgot csináltam, amilyet nem szoktam. lábujjkörömfestés. :D csak hogy megnézem h hogy áll a sötétkék körömlakkom felkenve. mert a kezemre azért mégsem kenhetem rá. az hogy nézne már ki...-.- :D

meg rendet kéne rakni a képeim között. meg a fejemben is. deccóll. :X

 

Lb....

 

 

mámamá mamáma meg azzal szórakoztam, hogy megpróbáltam magam kiguglizni. :D többek között. sikerült ám! :D :P

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: uff.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr901688042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása