egykisez..

2010.02.02. 21:27

nincs kedvem írni. pedig ma sok minden volt. fészbúk-mizéria, diótörés, egy kis családtörténet, cuppanós dm-es őrszem, estébé. rájöttem olyan dolgokra, hogy mindenki hasonlít valakire. vagyis nem rájöttem, mert ezt már eddig is tudtam, hanem azzal szórakoztattam magam a buszon, hogy megpóbáltam kitalálni, hogy melyik ember kire hasonlít. :D hülyeség. :)

ma azt olvastam valami okos blogon, hogy a depresszió szó mélységet jelent. ezt eddig nem is tudtam. igazán találó... :D

jaés nem tudok írni rendesen. :S mert egy kicsit elfáradtam.-.- ez biztos a korai fürdőzés miatt van. legalábbis én erre fogom.. a fejemet. :D

amúgy nem kicsit fáradt vagyok tényleg. és egyre rosszabb lesz a stilisztikám, meg a szövegszerkesztésem, meg a helyesírásom... szégyen.

és akkor szép lassan kezd elborulni az agyam. egy kis egészséges delírium. :D (amikor egy sorba ejtem az összes kérdőjelet...)

 

ma találtam egy k*****rvajó képet. bocs a szóhasználatért. :)

cipő... o.O persze sosem vennék fel ilyesmit.. de erre még ne vegyen mérget senki. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr771723949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása