frissitőttessék

2010.02.03. 21:30

elkomorulunk, eltömörülünk.
kemény mag vagyok.
katicaképzet vagyok.
őszhajú gandalf vagy. (ok.) ;)
siralmas vagyok.
lusta vagyok
úszógumis hústorony vagyok.
mehthetetlen vagyok
szomorú vagyok.
vagyis inkább csak lehangolt.
mostanában megint tök sokszor érzem azt, hogy
mintha nem is itt lennék.
azaz nem ott lennék, ahol vagyok.
hanem egy másik dimenzióban.
vagy valami ilyesmi..
egyébként jól vagyok.
csak néha unalmas az élet.
most lent csücsülünk megint valahol mélyen.
idióta vagyok. :D
és jól esik. igencsak.. :)
aggodalmas vagyok.
néha túlságosan is.
szétszórt vagyok..
vagyis annyira most nem, mert
nincs mit szétszórnom.
és nincs hová szészóródnom. és miért.
néha gondban vagyok
és hülyeségeken gondolkodom.
az embereken, a kapcsolatokon..
főleg a kapcsolatokon.
nem hülyeség. :P
pasikérdés.
néha veszekszem magammal
és mentem magamat. magamtól. :D
ott ülnek a vállamon
az angyalruhás ördög
meg az ördögruhás ördög :D
és veszekednek.
állandóan ez megy.
talán előlük menekülök a másik dimenzióba.
bizonytalan vagyok.
sokszor és mindenben.
és még fal is van körülüttem
amit jól titkolok. hurrá. :D
néha azt érzem, hogy totálra nem ismerem magam.
vag csak nem akarom magam ismerni.
tényleg minden olyan képlékeny
úgyhogy inkább bele sem gondol az ember.
mindig teóriákat állítok fel
amikkel a világ működését magyarázom magamnak.
hülyeség. de valamibe kapaszkodni kell..
egyedül elvesznék. -.-
még jó, hogy állnak mellettem.
és néha visszarángatnak a valóságba.
főleg valaki. :) nyüff.
asszem most már befejeződött a dolog.
ez az írásos mizéria ami most kijött.
és tökjóó. :)
nem lehet mindig tényekről meg
komoly dolgokról irkálni. :P
mert az eg idő után unalmassá válik.
ennyialényeg.
néha jó lenne egy kicsit kreatívabbnak lenni.
de lehet hog ez is a lustaság függvénye.
meg a hitetlenségé.
hogy úgysem tudnék én olyat.
néha olyan dolgokat feltételezek magamról,
amik nem igazak. és sosem lesznek azok.
és néha olyan dolgokat is feltételezek magamról,
amikről azt hiszem, hogy úgyse menne.
pedig megy.
nemjó ez a lustasággal kevert kudarctól való félelem.
én, az ál-optimista. :D

 

képp.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr961727887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása