csapatás :D

2010.03.11. 18:40

nostehát.
a héten azért nem nagyon írtam, mert nem volt hozzáférésem az internethez.
no comment. :D

tegnap az jutott az eszembe, hogy.
a vélemény az olyan, mint a segglyuk. mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a máséra. és ehhez egy képet szeretnék mellékelni, már amennyiben megtalálom a gépemen fellelhető adathalmok útvesztőjében. :D

itt is van^^



 

más: a héten azzal foglalatoskodtam, hogy gombajelmezt gyártok saját magamnak. nem, nem őrültem meg, hanem farsangi buliba vagyok hivatalos, ahová muszály beöltözni. és milyen jó, hogy muszály^^

jaés holnap nem dolgozom. éljen az iskola^^
a külyköknek meg kiírtam az ajtóra, hogy nemvagyokott egész nap. hátha észre veszik. :D csak mert nem szokták... :D

jaés arra is rájöttem, hogy öregszem. mégpedig abból, hogy két napig hevertem a happyparty "utórezgéseit"... XD hiába, én sem vagyok már a régi...

tegnap meg elkérték a személyimet a cbaban. megint. de most legalább csodálkozott a néni, hogy milyen öreg vagyok... hihihi. :D a látszat néha dzsal.. XD

más nincs. holnap suli, aztán meg irányulok az Embörhöz pöstre.^^ végremár. :)

most pedig éljen a sangria^^^^^^^^^^

 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: umm.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr591832070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása