farsang farka.

2010.03.17. 19:01

tavasszal TÉNYLEG az összes férfi meghülyül. még azok is, akikről nem is gondoltam volna... kivétel nincs! (najó, talán a Krisztián... :D) asszemennyi. most ide vagyok muszáj blogot írni,(géméles ímélfiókba - a szerk.) mert majd beillesztem egyszer, de az az egyszer még nem most lesz (07:23), mert munkahelyről nem blogolunk. :P ezt mostan csak azért köll, mert otthon nincsen háááló. mert vagy Tesónál van, vagy nálam, és az esetek nagyon nagy többségében nem nálam szokott lönni. -.- most meg még reggel van, és süt a nap és pislogunk. :D
jaés megvolt a lustulós-vásárlós-bulizós hétvége is. nem is rossz. néhány képet majd mellékelek. esetleg.^^ mondjuk keveset ittunk, és sokat fetrengtünk. ami nem is baj. elvégre nem vagyok én alkoholista, vagy mi a szösz. Katára meg asszem szarni fogok ezentúl, mert ha egyszer nem akar táncba menni, akkor úgyis hiába próbálkozok benyalni magam nála. hhp. ennyi. -.- ezt nembaj, ha nem értik. mert nem is kell. csak kidühöngöm magam, és kész. most meg lassan ki kéne nyitni az ajtót. :D :X

más.
azóta már hazaértem. és este hét van. és net is van. még egy ideig. könyörgésre Tesótól. mert meg vagyok halva nélküle... hüpp.. :D
jaés fázom is, meg ilyenek. és lubickolok az információáradatban. és felrakom az iwiwgyanús képet. az iwiwre. :D ésss még ide is mellékelek párat. mint mondottam. ánnyi. :)

és akkor a beígért fotó(k):

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: uff.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr681847774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása