esti sugárkoszorú

2010.05.03. 21:44

néha rá kell, hogy jöjjek arra, hogy nem jó nyakig merülni az információtengerben, meg kizárólag az élethez szükséges dolgokban. néha kell az is, hogy mások szemszögén keresztül is lássam a világot. vadidegenekén keresztül. talán ezért is hasznos hd profilokat olvasgatni. mert egy kicsit magával visz a dolog. néha ki kell, hogy rázódjak a saját valóságomból. ez igazán elgondolkodtató. :D a kommenteket meg azért jó olvasni, mert sokat lehet tanulni belőle. meg okulni, meg szakadni rajta, meg érdekes. :) és most kellett rájönnöm, hogy egy ideje igencsak benyelt az információs maszlag, meg a munkával-tanulásal-Embörrel való foglalkozás, meg az "olyan, mintha unatkoznék" dolog. Persze lehet, hogy változom, és már nem érdekelnek annyira mások elvont irományai, mint anno. pedig az jó dolog. a fentebb említettek miatt. na nehogy már ismételjem magam. :)
tehát levonva a konzekvenciát: úgy tűnik, mintha változtam volna. csak azt nem tudom, hogy jó, vagy rossz irányba. talán közelebb vagyok a realitások talajához. avagy fel fogok nőni... mi lesz így? :S
érdekes, hogy eddig attól voltam betojva, hogy örökre ilyen kis idióta maradok. most meg attól, hogy mi van, ha mégse? én igazán szerettem idióta lenni.. mondjuk semmi bajom a mostani magammal. már úgy megszoktam. még jó. :D
na ez biztos mind az Embör miatt van :P hümmhümmhümm... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr211972287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása