ferd-ülés.

2010.09.20. 09:47

"mama, I'm coming home"
a macskának nem tetszett, hogy elfoglaltam a helyét. de mivel végre valahára vettem netkábelt, és az asztalhoz került a gép, ezért muszáj vagyok a székre ülni, ahol eddig Őfelsége foglalt helyet. tehát most ketten ülünk rajta.. és ha saját magamból indulok ki, akkor sztem ez a megoldás neki sem lehet valami kényelmes.. :D
amúgy haza értem. most alszom egyet, aztán megyek tovább. (sétikálni. XD) uff.

ez itten nem az én cicám, hanem egy Rusty nevezetű kis dög, de olyan édes, hogy egyszerűen muszály... mjaú! o.O

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: harc cica :d

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr792309341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása