szóval az úgy volt, hogy..
szombat este pókereztünk a garázsban, és egy idő után, amikor már eleget ittunk hozzá, szégyenszemre bekapcsoltuk a "cigány hifit." :D és pont a Kispáltól ment a Dal teázáshoz, (mint ahogy most is éppen az megy) és éppen az énekelte, hogy "...csak valld be nekem, hogy nincsen szükséged immáron másra, csak a kezedben a dámapárra..." és igaz, hogy nem pont akkor, de a következő osztásra dámapárt kaptam, amivel meg is nyertem a kört. :P nagy volt.:D mondjuk a partit sajnos nem, olyan szerencsém eddig még csak egyszer volt mióta jáccom. :) bibibííííííííííí^^

mámamámamáma meg vezettem. sötétben. parás volt egy kicsit. -.- mondtam az oktatónak, hogy sötétben inkább majd gyalog megyek. XD persze mindent meg lehet szokni. az nekem jól megy. muhahá XD

a Hoddymra meg egyre büszkébb vagyok, mert egyre okosabb és egyre szebb.^^ de el ne mondjátok Neki! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr292645552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása