jéé.

2011.06.13. 22:04

hüpp hüpp hüpp, barbatrükk. :X

a világon nincs olyan, hogy az ember fiának/lányának minden maradéktalanul megadatik. ha van boldogság, nincs siker, ha van siker, nincs boldogság. én boldog vagyok. a boldogság fontosabb, mint a siker?
 
(azt mondta a zEmböööööööööör, hogy neki mindegy, hogy milyen színű a hajam, úgy szeret ahogy vagyok.^^ vagy valami ilyesmit.. :D tudom, hülye vagyok. viszont boldog.^^)
 
jaés azért írok ilyen ritkán, mert mostanában nagyon elfoglalt voltam, és nem értem rá. és még leszek is. -.-
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr642981702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása