örömék.

2012.06.27. 08:26

szóval annyi a lényeg, hogy miközben jöttem ma este hazafelé rádöbbentem, hogy nekem ma úgy egész nap tök jó hangulatom volt.. de hogy miért van az, hogy fel se tűnik csak ha rossz kedvem van? :S pedig örülni jó dolog. :) már annak ellenére, hogy nem volt körülöttem senki olyan akivel elszórakoztam volna. tesznek róla hogy ne nőljünk egymás fejére vazzeg..-.- de ezen úgysem érdemes bosszankodni. ennyi voltam, a csigáknak meg nyúlna a nyakuk ha lenne nyakuk. :D
(közben meg hoppácska hogy nincs netem. -.- na majd reggel..)

akkor most rájöttem a dolgok nyitjára. ha a másik szobában még a router is áramtalanítva van, akkor jó hogy nincs nálam net.. XD csak kár, hogy erre csak most jöttem rá.-.- (ez már a ma reggel..)

u.i.: ha minden nap erősen gondolok rá, és sokat, akkor be fog jönni ugye? :) (a kistitok^^)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr794613963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása