öröm-kötés.

2013.02.04. 11:34

menthetetlen, válogatást rendezek a szekrényemben mert már unom önmagam, aztán keresek valami jobbat, valami mást, hátha mégis találnék benne.. :)
M-nek elmondtam a dolgaimat, azt mondta, hogy miért nem akarok olyan lenni, amilyen nem is vagyok? pedig sokszor undoknak és negatívnak érzem magam attól, hogy nem mutatom.
fontos napokon vagyunk túl: ma kiolvastam a könyvet, még mintha elírást is találtam volna benne.. majd megírom a szerkesztő úrnak hátha még nem tud róla. nagyon durván elgondolkoztatnak és ütnek a szavai ahogy egymás mellé pakolgatja őket. najó, befejeztem.
Hagymauval is találkoztam végre, még repetázhattam is belőle, jó hogy lebeszéltük a szombatit még a pénteki mellé, elvégre az úgyis csak olyan össznépi örömködés volt. :) hiányoztak a világnézetei, viszont én is sokat változtam azóta hogy legutóbb beszéltünk. megint egy másik szemüveget vettem fel, és most mindenkit azon keresztül nézek. mármint egy olyanon, ami nem a sajátom volt eddig. ezt most nem baj ha senki sem érti. :D
hamarosan vissza kell csöppenni a hétköznapi mókuskerékbe, aligvárom. :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr765062031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása