szakadékszéle.

2013.03.07. 23:47

hát az a hajzat, hogy teljesen fölösleges volt ma szemecskét rajzolni magamnak, mert már a műszak elején "lesírtam" magamról... a röhögéstől. :D a lányok ott mellettem meg voltak kattanva, aztán utána meg már bennem is ott bújkált a kisördög egész este.. :D
a nap két legjobb beszólása:
#1
Z. jön be, tüsszent.
E.: -Nem húztál zoknit az ágy lábára?
Z.: -Meztelen seggel ültem a wécén.
I.: -Persze már, a férfi wécén?? :D

#2
T. szenved ott a műszerekkel, végül kiderül hogy kábel volt a rossz, F. szerelte neki, már ki is akadt tőle sztem..
T.: -Majd jól elfenekelem!
Én: -Kit? A Ferit?
T.: -Nem, a gépet..
XD

#3
K+K: ócccccccccsóóóóóóóóóó a paradicsom... XD
ala kriszlójer
igaz hogy parmezán, de mindegy. :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: cirmi

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr35122345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása