kerEngő.

2013.04.10. 15:56

..valahogy átértékelődtek a fontos dolgokk.-.- nagyon nem tudok most örülni semminek -annak ellenére hogy még a Nap is képes volt kisütni,- gyakorlatilag alapjaiban rombolták le azt az életet amiben eddig éltem, a legdurvább pedig az, hogy rá kellett jönnöm hogy tökéletesen igazuk van. nem látok még mindent, de most már kezdek megérteni dolgokat hogy ez is azért van meg volt, meg az is. és nem elég hogy tiszta hülye vagyok, nagyon úgy tűnik, hogy az eddigi pályafutásom alatt szinte MINDENT rosszul csináltam, nem tudtam magamról kialakítani másoknak a SZÁMOMRA megfelelő képet, természetesen ez azóta sem megy.. eddig nem ismertem fel hogy ez mennyire fontos lehet, hogy ezen akár az egész életem is múlhat, nagy szavak. :X mindezt azért, mert belülről még mindig gyereknek látom magam, és mivel kifelé is ezt kommunikálom, ezért mindenki annak kezel, és amíg ez így lesz, addig a büdös életben nem fognak sehol sem komolyan venni........ ez a vérlázítóan szar része ami kegyetlenül lelomboz, -igen, most sajnáltatjuk magunkat ha már képes voltam reggel negyed ötkor bőgve ébredni-, mégis TUDOM hogy van remény a változtatásra, kaptam is hozzá sok-sok jó tanácsot hogy hogyan álljak neki. :) nem is tudom hogy köszönhetném meg mindezt, beleértve a sok törődést és hangos szót is ami elhangzik köztetek miattam... szóval tartjuk magunkat, érdekes módon Aa. erre egyből azt mondta, hogy nem kell ezt olyan véresen komolyan venni. pedigde.-.-
figyelő szemek. o.O

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: zlcslll

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr325215325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása