kihaénnem.

2013.05.22. 15:40

Fogom a fejem, én most nemmmmmmmm vagyok szalonképes!!! mindig van miért fogni a fejem, avagy amikor a legkisebb dolgok is a legnagyobb fejtörést okozzák..:S totálisan offon vagyok, lehet hogy inkább aludnom kéne egyet, aztán hátha majd megálmodom a helyes válaszokat. :X [1. nem; 2. miért?]

Hiúság, megyünk hazafelé, egy korszak lezárult. kezdődik az új, összealusszuk magunkat és megoldjuk a megoldhatatlant is. ;) L.-né látta rajtam hogy jól vagyok. valószínűleg azért, mert jól vagyok. mindennekmegvanazoka.^

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: kereszt

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr365313035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása