este.

2013.06.09. 19:17

Folyamatosan visszatérő motívumok, Ezt is elviszem magammal, Riders of the storm. azok vagyunk, tegnap elkapott minket az eső odafelé, máma meg a napsütés. :X T.-vel mekkorát flesseltünk rá, :D tegnapra iszunk-hányunk-belefekszünk buliba voltunk hivatalosak; az ivás a pipa, hányni talán csak egy ember hányt és kivételesen az sem én voltam^^, bele meg az ágyba feküdtünk éjjel, mindenki más a földön aludt.. ennek örömére megvolt az első hosszútávú motoros trip is Bp.-K. között, hát KELL hozzá segg nem mondom. szerintem növesztek még egyet hátha úgy majd jobb lesz. :D

Furcsa, hogy vannak olyan ritka esetek amikor teljesen másként nyílok meg idegen embereknek, lehet hogy olyankor alapból az igazi személyiségemet mutatom. a látszat az én esetemben biztos hogy csal, közölték hogy jó volt hogy elkezdtem mosolyogni, mert első blikkre azt hitték hogy mufurc vagyok. ez azért igazán elgondolkodtató, mert akkor a fizimiskám alapján MINDENKI ezt hiszi rólam aki először lát, és ez nem túl szívderítő. tehát folyamatosan mosolyognom kéne MINDENKIRE. de hát azt csak nagyon kevesen érdemlik meg...:S I don't think sooo-.-

Mostanság sokszor azon gondolkozom, hogy inkább szarok az egészre. :X

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: smílo

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr585352846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása