lucky starrrz.

2013.06.14. 11:53

És miért nincs a vonaton bástya?
mert a vonat nem vár.. :D

Idegbaj, tegnap már mindenki meg volt hülyülve odabent, én is. :D persze kizárólag csak jó értelemben. :) a tmk-sok jöhetnek cincogni, azt mondták hogy ma nem lesz macska. és valamiért nem érdekel, hogy lesz-e böjtje a tegnapi jókedvnek. M. csodálkozott a tegnap előtti különleges segítőtársán, én meg mondtam neki, hogy miért kell minden dolog mögött a kötelező jellegű hátsó szándékot keresni? meg vagyok zavarodva, azt hittem hogy ma már szombat lesz, mert tegnap volt péntek. eM közölte, hogy sötétben nem motorozunk többet, mert némelyik autó fénye úgy elvakítja, hogy nem lát semmit. az meg ugye nem túl jó. úgyhogy kiélveztem a tegnapot mert délelőttösben nem hiszem hogy fel fogom azért kelteni hajnalban hogy de vigyen fel motorral.. :D szóval ez van, tegnap annyira nem volt kedvem dolgozni menni, hogy hú. ma már jobb a hozzáállásom valamilyen rejtélyes oknál fogva, biztos azért mert hagytam magam negyed 10-ig aludni. :X

*ja és azért nem irkálok ide minden este, mert mostanában jobb dolgom is akad. :PPP*

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: uff.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr295361187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása