királyság.

2013.08.20. 23:49

Vigyázat, spoiler következik! :X

Avagy megnéztem az István a királyt. összességében nekem tetszett, a vicc csak az, hogy kábé az összes jelenetet végigbömböltem amit a Tompos Kátya énekelt. tuuudom, vén szenilis p*na vagyok. :D abban pedig igaza volt a kritikusoknak, hogy az Udvaros D. meg a Novák volt a leggyengébb. a Feke meg a Stohl az háááááááááááááááát... fogjuk rája. a rendezés az tetszett, mondjuk kicsit furcsa volt az a sok vér, amikor viszont a Feróék bejöttek, hát akkor röhögtem. :D szívfájdalom: a legkedvencebb karakteremet lövik le a leghamarabb.-.- érdekes, hogy nem is emlékeztem arra, hogy a Laborcot is megölik. :X de azé jóvót no. :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: peace

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr515468979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása