night shift.

2014.04.15. 23:44

Tengerre nézős emeleti három fős apartman ala Horvátország. fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!! o.O sosem voltam még a tengernél...o.O na majd most.^^ és majd ott megyünk ahol a Quimbiék forgatták az Autó egy szerpentinent. legalábbis egy meglehetősen hasonló részen.. az Embi azt mondta! :3 kegyetlenül hihetetlen, asszem most már ideje lesz összeszedni magam mert Lné is azt kérdezte hogy akkor minden rendben van? én meg rámondtam hogy igen, pedig akkor még nem is hittem el igazán, aztán eldöntöttem hogy minden rendben lesz és kész. :) ♥

horvatorszag3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr376042556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása