melancholy.

2014.06.01. 20:14

Haamarosan rájövünk a rejtélyes öcsödi fák rejtélyére... még jó hogy nyitva tartottam a szemem, mert az óvoda előtt is láttam egyet itthon. ezért kellett tegnap Öcsödre menni? :O tegnap világutaztam, nem oda mentünk egyébként, vagyis nem az volt a végső úti cél. :) kár hogy Pöst nem fért bele.-.- most döntsem el, hogy melyik a keményebb: két nap alatt összesen 11 órát aludni, vagy egy éjszaka leművelni ugyanezt? és akkor azt is eldönthetjük, hogy melyik a keményebb: valami fincsi koncerten múlatni az időt, vagy a kertben a gyomok között? a legszebb az egészben pedig az, hogy ma a péntek éjjeli táncikálástól volt izomlázam, holnap pedig a kapálástól lesz. najó, befejezem, engem mindenki csak izélget, de tényleg. most mit csináljak? :S amikor meg én szeretném hogy izélgessenek, akkor meg szarik rám mindenki. szóval hogy is van ez? tudom, a nyafogástól semmi sem lesz jobb, inkább megyek és harapok valamit. :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: fákk

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr266250433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása