a vég kezdete. :D

2015.02.03. 00:36

Today I was afraid of... everything...:S és nem volt jó érzés, nemnemnemnemnem! kicsi voltam és gyenge, szavam se volt, én se voltam. csak alig észre vehetően. és nem is akartam hogy észre vegyenek. borzalmas ez így. mert aki észre vesz az vagy piszkál, vagy csesztet. és ebből kezd már elegem lenni.. tisztelet a ritka kis kivételeimnek, de miattuk meg lelkifuradlásom van.-.- that's enough! most kiabálok hogy segítsetek, jó esetben én segítek másokon, ez az alapállapot, ezt imádom. de most már rohadtul kezd elegem lenni MINDENBŐL.-.- na.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr107135293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása