cafrang.

2017.03.05. 22:23

Egyszerűen nem értem, hogy hogy lehet valaki ennyire szép. :) persze az is lehet hogy elfogult vagyok.. nyilván. :D de most akkor is...o.O mintha modellt feküdt állt volna. :O ja, amúgy lányos ruhája is van, csak kaptunk a múltkor egy adag fiúruhát, és itthon javarészt azok vannak rajta.. :D persze az is megtévesztő lehet, hogy nincs fülbevalója. de az egy darabig sztem még nem is lesz. :P mindettől függetlenül kislány.^^ a cafrang rózsaszín. :D mondjuk amúgy sem rajongok a rózsaszínért wehehehehee.. :o

img_20170305_132241.jpg

 

más: bizonyos időközönként azzal szórakozom, hogy visszaolvasom a régebbi blogbejegyzéseimet, és közben jókat röhögök rajta.. tegnap is ez volt. :D nem mondom, lehet hogy csak szerintem vicces, de szerintem k*rvavicces. xD

szösszenetek ala 2012 nov.- 2013 jan. :3

-majd szólok a Cefrének hogy dörzsöljön végig a nyelvével, aztán majd ruha sem kell tiszta. :X neki bezzeg könnyű. :D a mai nap tanulsága: ijedős macskával az öledben NE TAPSIKOLJ! :D

-akkor megyek kifelé a gödörből, amikor mások épp belemásznak hurrá. :X anyám rájött hogy bedaráltam a gombjait. :D vagynem.:P

-olyan fáradt vagyok, hogy már nem bírok írni. fiam, ne haGYD benne a kanalat a tejában mert kiázik, és akkor KANÁLÍZE lesz. :D ha az embereknek a szemük körül is szőr nőőőne, akkor... öt órát aludtam. károgj, mint egy varjú. úúúgy elszívnék egy szál cigit.. o.O én már elfelejtettem angulol. nemegyszerű. :D éljen a delíriumközeli állapot. nem szabadna így kiadnommagam. :X

-nemérti azt, hogy FÖLDID? XD

-csetelünk magunkkal, bár mostanában meglehetősen sok levelet kapok amire válaszolni kell. valahogy eszükbe jutottam^^. 

-le fogok merülni, mint egy nyugdíjas. mondom hogy mindent leírok amit mondasz. úgyhogy vigyázz a szádra hé! van aki örül hogy dolgozhat, és nem csak a golyókon kopnak a körmei. ugyehogyúúúúúú? :D

-szóval az van, hogy ma beleszédültünk a dolgokba, és legalább egy szempontból rendes napom volt azon túl, hogy egyébként rendetlen napom volt és olyan álmos voltam reggel hogy nem volt kedvem leszállni a buszról, meg délután sem. pedig akkor már hazafelé jöttünk ugye.

-ma fotocellás ajtót szereltek be a másik helyett nyamm. nehogy már valakit fejbe verjünk véletlenül. pedig direkt arra gyúrtam. na nehogymár.:D

-..csak reménykedni tudok abban, hogy anyám nem azzal a fogkefével súrolta a wécét, amivel én tegnap a fogamat mostam... D: avagy mindennek megvan az oka. és a maga helye. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr1712315953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása